Najnovije

NASTUP POPUT SVJETSKE ZVIJEZDE

SHARE
Ermin Redžić Bubi je jedinstven i potpuno drugačiji od svih učesnika a i od svih već uspješnih Zvezda Granda. Njegova pojava , glas , nastup je nešto što Grand nema i sigurno je pred njim velika karijera. Ovo su riječi kojima je žiri večeras ispratio Bubija u buduću veliku karijeru.

Iako je imao pobjedu , u zadnji tren je otišao u baraž , kao da je žiri želio da ga opet gleda i sluša. Njemu to nije smetalo i radovao se nastupu u baražu gdje je ponovo zablistao , fantastičan nastup odveo ga je u četvrti krug Zvezda Granda.

Bosanac je rekao da su on i njegov duelista Haris pjevači koji nemaju manu i vrhunski su majstori u svom stilu. Bubi je napravio totalni haos sa svojim repertoarom izvodeći pjesme najvećih majstora svoga muzičkog pravca Željka Bebeka , Tife i Tošeta Proeskog.

“Sretan sam što mi je žiri nakon moje izvedbe aplaudirao i uputio komplimente kakvi se rijetko čuju , to je ogromna čast jer nije nimalo lako zaslužiti apalauz od takvih muzičkih veličina. Kada sam vidio da mi aplaudiraju , to mi je bila dovoljna nagrada. Pažnja i podrška publike i fanova je nevjerovatna i nisam se nadao da će me tako brzo svi zavoljeti. Putujući na nastupe i ja i moje kolege dijelimo mnogo autograma , slikamo se sa publikom i to je divan osjećaj , kada osjetim toliku ljubav publike , dobijem želju i volju da snimam pjesme albume i da ulažem cijelog sebe u karijeru i muziku” , rekao je Bubi.

U daljem takmičenju od Bubija očekujemo mnogo dobrih nastupa a žiri ga je zavolio zbog njegovog repertoara kao i zbog njegove skromnosti i energije jer on je jedan od kandidata koji maksimalno se daje na sceni, piše “e-turneja.com<

Nema komentara:

Objavi komentar

Zanimljivosti Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Autor slika teme: mskowronek. Pokreće Blogger.