Najnovije

Intervju /Jasmin Fazlić Jala: Nisam izdao hip-hop, jednostavno sam odrastao

SHARE
Bh. reper Jasmin Fazlić Jala ugostio je ekipu portala Klix.ba u studiju Tempo u Vogošći, gdje smo imali priliku porazgovarati o novostima u njegovoj karijeri. Intervju pogledajte u videu u nastavku.

[embed]https://youtu.be/Nm8e0K5qbjE[/embed]

Jasmin Fazlić Jala dio je muzičkog tima koji će Bosnu i Hercegovinu predstavljati na izboru za pjesmu Eurovizije u maju u Štokholmu, kada će zajedno sa Dalal Midhat, Fuadom Backoviće Deenom i Anom Rucner izvesti pjesmu "Ljubav je".

U razgovoru za Klix.ba, Jala pojašnjava kako je došlo do ove saradnje, koliko ona znači za njega, te koliko su se stvari u njegovoj karijeri promijenile od samih njegovih muzičkih početaka prije nekoliko godina do danas.

Jala se osvrnuo na komentare publike na društvenim mrežama o tome kako je okrenuvši se komercijalnijoj muzici "okrenuo leđa istinskom hip-hopu", pojašnjavajući kako se radi o prirodnoj evoluciji i odrastanju.

"Ljudi koji ne žive od onoga što rade, koji samo sjede i pričaju kako ne valjam ja ili neko treći, očigledno nisu zreli, niti su upoznali život, prave probleme i sve što život nosi. Zahvalan sam na svemu što mi je muzika donijela i ko god na ovo gleda kao na izdaju, hvala mu. Ali ja znam da je ovo dosad moj najveći uspjeh", ispričao je Jala za Klix.ba i osvrnuo se na svoje muzičke početke.

"Dok sam bio mlađi, sve je bilo mnogo urbanije i brutalnije, jer je tad hip-hop bio takav. Kako sam ja rastao i mijenjao se, mijenjao se i hip hop. Ljudi od mene očekuju da ja ostanem zarobljen u vremenu da živim hip hop koji je rađen 1996. ili 2000. godine. To je nemoguće, umjetnici i muzičari prirodno evoluiraju. Danas imamo mnoštvo stilova i žanrova, a ja na muziku gledam kao na umjetnost koja mi dopušta da radim s njom šta ja želim. Za sebe nikad neću reći da sam samo rap izvođač, želim da radim sve ono što ja želim s muzikom", kazao nam je Jala.

Najavio je nove planove za ubuduće, koji uključuju novi materijal i nastupe s kolegom Bubom Corellijem u gradovima BiH i u inostranstvu, priznavši nam s kojom zvijezdom sa muzičke scene bi rado voli surađivati...

Ostatak poslušajte u videu.

Nema komentara:

Objavi komentar

Zanimljivosti Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Autor slika teme: mskowronek. Pokreće Blogger.