Najnovije

Bogatašica preko oglasa traži muža za redovan seks,NUDI MU 1.3 MILIJUNA DOLARA

SHARE

Neimenovana bogatašica je objavila oglas kojim traži muža, koji će prije svega redovno obavljati svoje bračne dužnosti u krevetu. Dakle, njen odabranik joj treba pružati redovan seks, a ona će njemu za uzvrat uplatiti 1.3 milijuna dolara.


Bogata Saudijka je neobična građanka svoje zemlje. Dok su druge Saudijke zamotane od glave do pete te često ograničenih prava, ova 33-godišnjakinja će možda pokrenuti pravu revoluciju.

Naime, nakon prvog propalog braka ona je shvatila što želi u idućem. Neimenovana bogatašica je objavila oglas kojim traži muža, koji će prije svega redovno obavljati svoje bračne dužnosti u krevetu. Dakle, njen odabranik joj treba pružati redovan seks, a ona će njemu za uzvrat uplatiti 1.3 milijuna dolara.

"Od prvog sam se supruga razvela jer nije bio spreman izvršavati svoje bračne obaveze i jer me oženio samo zbog novca. Sada sam opreznija i tražim onoga kojeg ne zanimaju moje financije. Potraga za idealnim partnerom postala je moja opsesija i neću stati dok ga ne pronađem", kazala je žena za časopis Sayidaty.

Ona će tražiti da njen idealni odabranik potpiše tzv. mysar ugovor, kojim mora pristati na apsolutno sve njene uvjete. Takve ugovore obično potpisuju Žene u Saudijskoj Arabiji i inače se smatraju 'legalnim oblicima prostitucije'.

Nema komentara:

Objavi komentar

Zanimljivosti Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Autor slika teme: mskowronek. Pokreće Blogger.