Najnovije

DOBOJ: Čovjek otišao na selo da bi pobjegao od seljaka!!

SHARE


Đorđe Smiljković (42), pravnik iz Doboja, odlučio je da napusti grad, gde je živeo celog života, i preseli se na imanje svojih roditelja u selu Veliko Orašje.




Smiljković je ovu odluku doneo jer, kako kaže, ne može više da trpi „primitivne seljačine koje su preplavile grad“.

– Godinama sam gledao sve te nevaspitane ljude koji bacaju đubre sa terasa, pljuju po ulici, tuku se sa radnicima pauka, trube na semaforu, dobacuju devojkama iz automobila, ne sakupljaju izmet za svojim ljubimcima… kap u prepunoj čaši bilo je kada je komšija iznad mene istresao tepih pun prljavštine i đubreta na moju terasu – rezignirano priča Smiljković.

Ovaj pravnik odlučio je da se povuče na selo i tamo počne da se bavi poljoprivredom, ali se na ovaj korak opredelio pre svega da bi bio okružen finim i pristojnim ljudima kakve je, kako kaže, u Doboju sve teže naći.

– Želim da se družim sa dobrim ljudima, zemljoradnicima, a ne sa kojekakvim seljacima. U Doboju ima samo karakternih seljaka, kako ih ja zovem. To su seljaci koji ne kopaju po zemlji već po svojim nosevima i to nasred ulice, a to je nešto čega se grozim i zbog čega sam odlučio da odem iz prestonice – završava svoju priču Smiljković, ističući da se nada da se demografski trendovi u narednim godinama neće promeniti tako da seljaci iz Doboja pohrle ka selima, jer onda ne zna „kuda bi više bežao“

(Dobojski.info)

Nema komentara:

Objavi komentar

Zanimljivosti Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Autor slika teme: mskowronek. Pokreće Blogger.