Najnovije

Žena ima 240 kilograma, ali i dalje jede čips svaki dan i ne želi hodati!! - VIDEO-

SHARE
Marla McCants (44) iz Nashvillea u Tennessee pojavila se u emisji TLC-a "Moj život s 270 kilograma: Gdje ste sada?". Marla je imala još prošle godine 360 kilograma, a u međuvremenu je smršala na 240 kilograma.

Tvrdi da i dalje gubi kilograme, ali ne želi hodati te ovisi o svojoj kćeri Sierri koja se brine za nju. Marla, majka troje djece i dalje priznaje da jede čips, a svoju omiljenu prženu piletinu, radi "zdravijom" tako što koristi maslinovo ulje, piše Daily Mail.
Marla je prije godinu dana bila na operaciji želuca koja joj je spasila život.  No još se ne mogu dignuti iz kreveta i hodati pa se i dalje oslanjam na Sierru. To je stresno i za nju i za mene - kaže Marla. Počela se debljati nakon što ju je bivši dečko oteo i držao kao taoca.

Prije devet mjeseci sam prvi put ustala nakon puno vremena, ali i dalje ne hodam. No nadam se da će se to riješiti nakon operacije u kojoj će mi ukloniti višak kože. Bila sam i depresivna jer se stvari nisu razvijale kako sam se nadala - kaže Marla. Nada se da će se jednog dana vratiti normalnom životu, prije svega radi svojih unuka.

Ali još ne osjećam da bih mogla biti dio njihovih života. Frustirana sam jer ne mogu ustati i hodati no nadam se da će se to uskoro promijeniti - kaže Marla.

(Avaz.ba)

Nema komentara:

Objavi komentar

Zanimljivosti Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Autor slika teme: mskowronek. Pokreće Blogger.